?!

hur kan någon vara så iskall? skratta en rätt i ansiktet? ja men nu skiter jag i det här nu vet jag. du kommer alltid att vara en del av mig vad som än händer.

var o spela lite basket för en stund sedan, det gick skit bra satte en massa skott men sen när det väl gällde o vi börja tävla så gick det väl mindre bra, hade väl tankarna på annat håll, men glad för din skull martin att du får vinna över mig för en gångs skull! ;) haha. helgen då? jaa vad händer egentligen? vet bara att det är ett flack öl jag behöver och ett helrör sen är jag nöjd! då kan fan månen ramla ner utan att jag skulle  bry mig! så har nån förslag eller vet något roligt så hör av er! ciao dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0