ett nytt liv

nu är det början på ett nytt kapitel i mitt så kallade "liv". kommer aldrig mer att låta någon komma nära för man blir bara besviken. vad man än gör känner man sig som ett svin och helt värdelös. men det ska jag inte låta hända igen. det här är början på något nytt. kommer lägga all min tid på dom som respekterar och stöttar och finns där för mig, och inte på dom som sviker och försvinner utan ett ljud. den tiden är förbi. jag kommer att be till gud varje natt så länge det behövs att han ska göra ett slut på mitt lidande en gång för alla. att aldrig mer behöva känna något, att bara vara. all kärlek som har funnits inom mig är som bortblåst nu är det bara ett stort JÄVLA hål där istället. just nu känner jag mig helt iskall helt enkelt. nu väntar 1½månad hårt festande innan jag börjar jobba för att glömma, glömma att som har varit och till hösten tackla verkligheten igen. aldrig förr har några så få ord sårat mig som nu. aldrig. jag har känt i hela mitt liv att jag har varit för tuff för att visa känslor, och nu har jag fan inga så nu är alla jävla falskspel slut! var tvungen o få ur mig det innan jag kan gå vidare och starta ett helt nytt liv. mitt liv.

Kommentarer
Postat av: M....

du är inte värdelös, det vet du ....

2008-07-11 @ 13:55:17
Postat av: Anonym

Du är den bästa :)

2008-07-14 @ 22:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0