lördag natt

jaa så är man inne på lördag natten nu då, har precis kommit hem. jag åkte till dennis förut o spela lite tv spel, då kom emil oxå så satt vi o spela lite sen drog vi o käka pizza o tjocka, sen drog jag och dennis hem till sandra och kollade på film. var någon konstig skräck film som inte var så värst faktiskt, är som jag säger nya skräckfilmer går inte att titta på, var bättre för med klassiker som christine, djurkyrkogården, terror på elmstreet serien och allt! men annars så var det en skön kväll med trevligt sällskap då spelar inte filmen så stor roll! :) och imårrn så blir det äventyr med min lilla vapendragare, vi ska fira in jeerks semester är det tänkt, haha får se vad vi hittar på då! mår faktiskt riktigt bra igen, dom orden du sa till mig sårade så jävla hårt så allt jag kände försvann känns det som. nej nu blir det väl o titta på en film och äta lite till sen försöka sova så man kommer upp imårrn. ha en bra natt och sov gott! ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

du säger hela tiden att jag gör dig ledsen...men du fattar inte hur ledsen du gjorde mig...eller jo det kanske du gör efter som det blev som det blev...

2008-07-14 @ 17:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0