torsdag


nyss kommit hem från ullared blev lite shopping och god mat hela dagen med mina kusiner malin,madde och marika :) var mycket trevligt o träffa er och umgås lite!


nu har du verkligen förbrukat all respekt jag har haft för dig, så jävla mycket skitsnack och jag tror på allt du har sagt? är jag helt dum i huvvet eller, tydligen annars skulle jag fan fattat att allt bara var ett falskspel. känns tufft o veta hur lite man har betytt för någon som har betytt så mycket för en själv, men va fan borde vara van vid det här laget tycker jag. jag har iaf visat att jag ångrar mig och har försökt o gottgöra det men absolut ingenting duger. är jag så jävla kass? ja jag är väl det tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0