haha underbart!

haha igår så skulle jag,melin och jeerk sitta o chill grilla och dra på mm baren eller något, eller så var planen rättare sagt, men när jag och melin precis är utanför jerry så ringer Jp o grabbarna och frågar om vi ska följa med på en hc spelning i västerås, och vi var ju inte direkt så svår övertalade, så dom kom och hämtade upp oss och sen satte vi fart mot västerås! kommer dit går o sätter oss o käkar o tar en öl och då kommer en kille eller rättare sagt snusk gubbe fram till oss och börjar snacka, snacka om det ena och det andra o han berätta att han brukar åka till thailand och sätta på brudar och allt möjligt, 2000 thailändskor har han legat med för 200kr st! jävla cp haha men skön var han, erbjöd till och med jeerk ett jobb som fotomodell ;) sen gick vi till spelning o röjde as! sen åker vi hem och är i örebro vid kvart över 3 eller någe, jag o jeerk drar hem till honom o ska kolla simpsons, eller vi trodde att vi skulle göra det, en liten buse ringer o bjuder oss på efterfest så dit gick vi o satt o söp tills 11 imorse :) sen lagom slitna vaknade vi upp vid 4 och gick hem till jeerk igen o relaxa lite, men nu är jag hemma igen! haha en underbar helg helt enkelt det behövdes verkligen just nu att få tänka på någe annat ett tag :) tack grabbar ni är bäst! <3 ciao thank you come again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0